2012-08-15

The Best!

Kadangi vasara mūsų visai nelepina šiltais, saulėtais orais ir daugiau laiko tenka praleisti namie, tai iš neturėjimo ką veikti internete skaitinėju visokias žinias ir naujienas apie viską. Na ir radau vieną straipsnį apie kosmetiką, visas jos priemones, apie kurias buvo prirašyta teigiamų savybių ir kalnai neigiamų kurios pasak gamintojų ar kitų kritikų kenkia mūsų odai ir panašiai. Na, manęs asmeniškai neveikia tokie dalykai. Jei kada nors gyvenime naudojant kosmetiką ant odos pastebėsiu kokių nors visai negražių požymių tada turbūt reikės susirūpinti, na o dabar... kas man jaunai ;D
Taigi grįžtant prie temos, prisiskaičius visko apie kosmetika, šampūnus, visus dušo gelius ir panašiai, nusprendžiau "iššukuoti" savo visas grožio priemones. Ir pasakysiu kad nieko stebuklingo neradau...  Atrinkau keletą savo kosmetikos gaminių, kitų grožio priemonių, kurias norėčiau pagirti ir jums ir kurios mano manymu yra vertos savo prekinio vardo.
P.S Visų šių prekių kaina yra manau visiem prieinama, ir kokybė tikrai džiugina.
                                                       
                                                 Pirmiausia tai, kad išliktumėte gaivios visas 48h!!


Patys geriausi dezodorantai pasaulyje. Naudoju juos jau senai ir tikrai galiu pagirti jų efektyvumą. Kvapas yra tirai švelnus ir malonus o ir apsauga maximali! Patarčiau išbandyti. :)


Šie gaminukai skirti plaukų priežiūrai.


Kaip žinome NIVEA gaminiai yra apskritai geros kokybės, taigi aš tiesiog dar kartą tai patvirtinsiu.
Šios plaukų putos ir plaukų lakas visada puikuojasi pas mane lentynoje ir visada padeda mano nepaklusnius plaukus sutvarkyti taip kaip man reikia. Jų fiksacija yra tikrai gera, jie nesulipina plaukų, po to plaukus netgi lengva iššukuoti (palyginus kitus plaukų lakus kurių pagalba pasidarius šukuosena, veliau norint iššukuoti plaukus reikia eiti į vonia iš naujo plauti galvą.) Na, o šampūnas naujas mano pirkinukas,taigi jam įvertinti reikės dar šiek tiek laiko :) Tačiau galiu pasakyti kad kvapas labai malonus ir plaukai vėliau tokie purūs. 
Dar pagirčiau kitos rūšies NIVEA plaukų putas ir plaukų laką tik jis skirtas dažytiems plaukams. Tą taip pat naudoju o ir kaip plaukų lakas jis nuostabiai kvepia.


PANTENE PRO -V 
Stiprinamasis plaukų serumas.


Mano dievas ;D
Tikrai pagirtinas dalykėlis. Niekada netikėjau tokiais dalykais kaip plaukų stiprinimas iš išorės, visada maniau kad norint tikrai sustiprinti plaukus reikia gerti vitaminus ir panašiai. Tačiau šis daikčiukas puikiai įrodė kad visai taip nėra ir kuo geriausiai atlieką savo paskirtį. Visada jį naudoju išplovus galvą. Nedidelį kiekį įtrinu į plaukus, daugiausia į plaukų galiukus, nes nuo deginimo plaukų tiesintuvais jie labai sausėja ir skilinėja. Jo nereikia nuplauti, jis labai maloniai kvepia ir kvapas išlieka tikrai ilgai. O ir plaukai šukuojasi lengviau ;D
Naudoju šį serumą jau tikrai ilgai, ir rezultatas tikrai matosi. plaukų galiukai atrodo tikrai geriau, nebe taip šakojasi ir ne taip išsauseja.

Oriflame
"Nature Secrets" dušo želė su alijošiumi ir arbūzu


Be galo malonus kvapas. Oda kvepia ir yra labai švelni. Kaina tikrai nedidelė, o gaminys puikus. Pas mane ji jau beveik baigėsi, taigi teks užsisakyti naują. ; )

Oriflame
"Nature Secrets" šveičiamoji dušo želė su energizuojamosiomis mėtomis ir avietėmis


Užsisakiusi šitą dušo žėlė net negalvojau kad ji bus tokia nepakartojama. Pas mane oda yra šiek tiek problematiška, šiurkštoka. Šis gaminys... Mano buvo mano išsigelbėjimas. Ji puikiai nušveičia oda, ji tampa labai švelni, glotni ir labai gaiviai kvepia.Pagirtina.Šveičiamieji grudeliai tiesiog atnaujina odą, ji lengvai putoja. Tikrai patariu visoms užsisakyti. Kaina tikrai nėra didelė. tik 12.90. (250ml) O dabar naujausiam kataloge berots yra didelė akcija, 400ml tik 9.50 !


Oriflame
"Wonder Lash" blakstienų tušas


Šis tušas pats geriausias iš visų kuriuos esu turėjusi. Jis nesulipina blakstienų, nenubyra, akivaizdžiai pailgina blakstienas,jas puikiai padengia. Daugelis mano draugių taip pat jį naudoja ir yra labai patenkintos. 
Paskaičius apie jį atsiliepimus, gera nuomonė apie jį tik pasitvirtino. Išbandykite, manau tikrai nepasigailėsite.
Ir kaina jo nedidelė. šiuo metu jis tik 15.90


Gabriella Salvete 
Kompaktinė pudra


Anksčiau žinojau tik apie Gabriella Savete blakstienų tušą ir kažkaip niekada plačiau nesidomėdavau ;D
Tačiau kažkada su drauge užsukome į Eurokos ir jai reikėjo kompaktinės pudros. Na ir beieškodamos nelabai brangios bet geresnės kokybės pudros atradome šitą. Draugė liko patenkinta o ir aš pati nustebau kaip ji gražiai padengia veido odą. ji dailiai pasidengia ant veido, ja pasidažius oda atrodo tokia lygi, švelni, o ir atspalvis labai gražus, veidas toks švelniai rusvas, atrodo tikrai natūraliai. Taigi susigundžiau ir aš. Dabar labai džiaugiuosi ją nusipirkusi. Rekomenduočiau pabandyti ir jums. :)


Essence skystas kontūrinis akių pieštukas.


Esu girdėjusi kaip merginos giria vieną, giria kitą eyeliner'į tačiau aš nesuprantu kokiu reikalu. Man jie visi vienodi ;D Kažkada bandžiau taip pat Essence kontūrinį pieštuką, tik jo bonkutė buvo mėlyna. Patiko. Tada išbandžiau šį. Labai patiko. Prie jo ir pasilikau ir daugiau ne ekspermentuoju. Tekdavo kartais neturint savo pasinaudoti draugių pieštukais tačiau nei vienas nepatikdavo. vieni labai ilgai džiūsta, kiti labai tepasi, treti palietus nusivalo greit labai. O šis laikosi ilgai, be proto greitai džiūsta ir jei reikia lėkti į kokį vakarėlį ir reikia kad makiažas išliktu toks pat, patikėkit šis pieštukas tikrai išlieka.:D Man jis išlieka ir po maudynių,nenuteka kažkaip. Taigi labai geras. ; )


Margarita 
Gaivinamasis kremas - gelis su agurkais



Lengvas gaivinamasis kremas - gelis su agurkų ekstraktu ir provitaminu B6 gaivina, švelnina ir ramina veido odą. Agurkai nuo seno naudojami kosmetikoje, nes pasižymi drėkinamosiomis ir minkštinamosiomis savybėmis, sutraukia poras bei skaistina odą. Kremas – gelis neriebina odos, todėl gali būti puikus makiažo pagrindas. Rekomenduojamas mišriai ir riebiai odai. Dermatologų patikrinta.
Būtent man. Nuostabus, labai skaniai kvepia, oda tiesiog atsigauna.

Na ką, tai buvo paskutinė pagirtina mano grožio priemonė kurią naudoju ir galiu ramia širdim sakyti jog rekomenduočiau ir jums. :)

Taigi galime padaryti išvadą kad geri gaminiai ne visada turi būti labai brangūs gaminiai. Galime apsieiti ir su tokiais gaminukais kurių kainą mums yra prieinama. Taigi jei kažkas sudomino iš čia esančių gaminukų galit klausti, atsakysiu. Ir svarbiausia peržvelkit savo turimas kosmetikos, kūno ir kitas priežiūros priemones, Gal stebuklo kaip ir aš nepamatysite bet atrasite tai kas jums tikrai tinka ir patinka, po jei kažko trūksta nubėkite į parduotuvę. tik nepamirškit svarbiausia ne kiekybe, ne kaina o kokybė. O ir geros kokybės produktai gali būti visai nebrangūs. Taigi rinkitės atidžiai!!

Kitam kartui radau įdomių dalykų kaip prižiūrėti plaukus, ką naudoti kad jie augtų greičiau ir būtų sveiki bei spindintys.
Bet tai kaip sakiau- kitam kartui.



Geros dienos brangieji ;**







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą