2012-08-28

Finally!! My New In..

Ha, mūsų su Gabriele misija įvykdyta!! Buvom kirpykloj - atsinaujinom - abi patenkintos. :))
Bet aš patenkinta dar labiau!  Pagaliau radau mėlynus batelius ir mėlyną dirželį kurių man taip reikėjo rugsėjo 1-ąjai.  Dar būtų idealu mėlynas švarkas, nes nujaučiu kad bus ne kokie orai... Na, bet švarko deja nėra.. Niekis. Pasitaikius progai pabūvoti Utenoje lažinuosi kad tikrai jį nusipirksiu. :))

Štai mano nauji bateliai. Be proto patogūs, neaukšta platformytė, nepavargsta kojos ir dar mėlyni. :))
Šiuo metu kažkaip labai pradėjo patikti mėlyna spalva: mėlyni švarkai, kelnės, batai.. Mmm..



Ir mėlynas dirželis suknutei pagyvinti.


O čia dar parodysiu pora naujų dalykėlių kuriuos jau kaupiu rudeniui. turėtumėte ir jūs jau susirūpinti! Nes kaip patys matot, orai vis prastėja ir prastėja, o kad nesušaltumėt ir nesusirgtumėt reikia šiltų, madingų ir patogių drabužėlių :)))

taigi pirmoji mano ir išsvajotoji - Kailinė liemenė :))



O čia rudeninis švarkelis, atsitiktinai visai jis Mane susirado :))

Na ir dar vienas mano šiltasis megztinis, kurį radau pas mamą spintoje. jis prašyte prašėsi paimamas manęs. Taigi nugvelbiau jį iš mamos, kad neužimtų  mamai papildomos vietos spintoje ; ))



Taigi tiek žinių iš mano garderobo. :)) 

O čia mano šiandienos Outfit'as



Tikiuosi nesušalti, nes lauke oras tai tikrai ne iš šilčiausių... ://

O jus mažučiai nesėdėkit namuose, eikit pas drauges, į svečius, pasikvieskit ką nors pas save, eikite į koffee in'ą gerti kavos ir valgyti blynelių su šokoladu - veikite ką nors, juk tai paskutinė mūsų vasaros savaitėlė. :))
Ir nesušalkit!!!
 P.S Atnaujinau savo blog'o dizainą. Kaip jums? Ar patinka? O gal pakeisti į senąjį, mat jis jums labiau priimtinas? Visas savo nuomones rašykite man ;*

Brii ;**


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą