2012-08-13

New In...

Vieną rytą atsikėlusi, sugalvojau, kad norisi kažko naujo.. Tik nežinojau ko. Tada sumąsčiau kad reikia susitvarkyti drabužių spintą ir peržvelgti savo garderobą. Ir besitvarkydama suvokiau ko man norisi. Ogi atnaujinti savo garderobą. Besitvarkydama sugalvojau ko labiausiai pasiilgusi mano spinta.Nieko nelaukdama susižymėjau ko man reikia ir su sąrašu leidausi po parduotuves. Ir štai įsigijau keletą daiktų.


Pirmiausia tai norėjau šilto megzto megztinuko. Šaltesniais orais jis man neleistu sušalti ; )
Grįžusi namo sugalvojau visai paprastą bet mielą derinuką.


Juodos kelnės ir dirželis puikiai dera, o baltos basutės taip pat mano naujas pirkinukas kuris puikiai atrodo prie baltos delninukės.



Dar labai norėjau naujų kelnių. Rudų. Ir dabar jas turiu :) 

Spalva nuotraukoje šiek truputį kitokia, turbūt dėl šviesos čia. ;/
Priderinau jas šiandien prie savo naujų kedukų ir mėlynu marškinėlių. Na, marškinėliai nėra nauji tačiau derinukas manau visai neblogas ; )

O štai ir prašom mano nauji kedai.


Ir mylimiausias mano pirkinys, kuriuo žadu pasipuošti rugsėjo 1-ąją, tai juoda gipiūrinė suknelė.

Štai taip atrodo iš priekio.


O štai taip iš galo.


Dar laukiu atkeliaujančių kelnyčių, kurias užsisakiau iš H&M, tai  kažkiek jau palengvėjo ir mano spinta papilnėjo, bet vis dėl to parodysiu ko mano spintoje dar trūksta.

Norėčiau dar džemperio, kuris derėtų prie mano naujų kedų, tik niekur nerandu tokio kuris tikrai patiktų ir tiktų.

Mirtinai reikia naujų palaidinių, nors orai šią vasarą visiškai nelepina, bet jei kartais jie atšiltų norisi pasipuošti ryškiomis nors ir paprastomis palaidinėmis.


Ir naujų šortukų. Vienus, tiesa, dabar pati darausi, beveik jau baigiau. būtinai parodysiu savo rezultatą.
Tačiau norisi dar paprastų, juodų klasikinių šortukų paaukštintu liemeniu.

Dar žinoma reikia juodų batelių. Juk jie praktiškai dera prie visko. O vat pas mane nėra. taigi reikės leistis į pajieškas ;D

Ooo... Pora apatinių komplektukų taip pat nepamaišytų.. : ))


Ir svarbiausia noriu paprastų marškinėlių. Juk jie niekada nepamaišys. Man asmeniškai labai gražu, kuklu.

Jei bus visi mano norai išpildyti būsiu pati laimingiausia, o mano spinta bus pilnai atnaujinta ;D
Taigi ir jūs perverskite savo spintas, gal ir jums kažko trūksta? Juk vis dėl to artėja mokslo metai ir atsinaujinti vistiek reikės ir aišku savaime norėsis, taigi sėkmės besikapstant po savo spintas ir veliau besileidžiant į apsipirkinėjimus ; )


Brii ;*






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą