2012-08-29

Šilti Aksesuarai

Niekada gyvenime nemėgau kepurių. Apskritai. Nei žieminių, nei jokių skrybėlių nei kažko panašaus. Visada maniau kad tai visiška nesąmonė. Ir vaikystėje kai mama liepdavo dėtis žieminę kepurę, visada procesas vykdavo su ašaromis ir didžiausiais riksmais, o išėjus iš namų, kai jau nebesimatydavo namų langų, nusiimdavau kepurę, įgrūsdavau giliai į kuprinę, kad niekas net akies kampučius neužmatytų ir per didžiausius šalčius, vėją eidavau be kepurės ir įsivaizdavau kad aš  "kiečiausia" 8)) Na o dabar kuo toliau šąlant orams tuo labiau mano akys krypsta link šiltų kepuryčių. Tuo labiau kad dabar svarbiausia ne atrodyti kuo "kiečiau" o kad jausčiausi kuo šilčiau. Ypač kai dabar kepurės viena už kitą gražesnės. Ir dar, juk kepures dabar galima laisvai prie visko priderinti, yra juk visokiausių raštų, tipų, spalvų, formų ir panašiai.

Ypač gražu kailinės kepurytės. Tikrai puošniai atrodo o ir šildo ne ką prasčiau ; ))




Paprastos kepurės. Kai kurie jas nešioja ne tik kad apsisaugotų nuo šalčio bet dėl stiliaus.
Man asmeniškai visai neblogai atrodo, netgi norėčiau tokios ; ))





Na štai  šiltesnė megzta kepurė + šalikas lygus puikiam komplektukui kuris šildys šaltais orais. 


Na jei jau paminėjom šalikus tai jau pasakysiu ką manau - tai pats populiariausias, pats šilčiausias aksesuaras žiemą ir rudenį. Ir ne tik. Juk šalikai, šaliai, skaros - visada yra nešiojami, tiek vasarą tiek žiemą, jie puikiai dera prie daugelio aprangos taigi pasižiūrim porą derinukų kur šalikai užima didžiausią aprangos vaizdą.:)))

Pavyzdžiui jie suteikia ne tik šilumą bet ir puošia, pagyviną aprangą.
Argi ne mielai atrodo? ; )) Tereikia tik turėti fantazijos ir ją tinkamai panaudojus gaunasi labai gražūs deriniai ir pan.




Puikūs derinukai ar ne?
Šalis nebutinai turi būti labai storas ir didelis kad sušildytu, o štai ir atrodo puikiai.



Na pereikime prie tų merginų kurioms patinka masyvumas - šiuo atveju masyvūs šalikai.
Man pačiai patinka masyvūs papuošalai ir panašiai, todėl ir didelių šiltų šalikėlių neatsisakau : ))













Dar vienas mūsų "šildytuvas" be kurio neapsieinam kiekvieną žiemą yra pirštinės.
Jų tai jau yra galybė.. Kokių tik nori : megztų, odinių, kumštinių, pirštuotų, be pirštų.
Tik spėk norėti : )

O čia mano mažulės.Spalvotos, mielos. Dar labai labai noriu baltų pirštinaičių. labai gražu ; )




Riešinės- pati jas nešioju ir jos tikrai praverčia
O jų juk yra visokių, ir karoliukais išmargintų ir išsiuvinėtu ir paprastų. 

Na dar paskyriau sau tokį iššūkį. Išmokau megzti. Ir nusprendžiau nusimegzti didelį šiltą šaliką.
Na kol kas man nekaip sekasi. Nes mezgu gal kartą į dvi savaites tai nežinau kada aš jį pabaigsiu... :)))
Bet sėkmės man !! :)


Taigi. Šiandien tiek. Ir jūs atsikratykite tos "baimės" kepurėms ir drąsiai nešiokite ir tuo didžiuokitės.
tik svarbiausia - nesušalkit ;*
O aš lekiu į koffee in'ą gerti Latte :)

Šiandienos mano outfit'as.

Iki mažuliai mano ;*




1 komentaras:

  1. Turite nuostabią kolekciją, manau, kad jei pamatytų platesnė auditorija, susidomėjimas būtų didesnis! Štai čia yra nemokami skelbimai, siūlyčiau įdėti.

    AtsakytiPanaikinti