2012-09-23

My Dear Readers...

Hello mano mylimiausieji skaitytojai ;**
Gan senai čia nerašiau, net keista. Na viso to priežastis buvo ta, kad ir vėl neturiu "įspūdingų" idėjų ką parašyti. Bet nusprendžiau truputį pasidalinti su jumis savo įspūdžiais, naujienomis ir nutikimais, tiesiog be jokių įspūdingų temų ar kažko panašaus. :))
Pirmiausia tai parodysiu jums šiek tiek ką turiu naujo.




Kaip ir daugelis mano įsigytų daiktų ar drabužių, šie batai mane užklupo taip pat netikėtai. Vos pamačiusi užsinorėjau. ir kaip sakoma "užsicinkinau" kad noriu ir man jų reikia. Kitą dieną sužinojau kad jiems taikoma akcija ir kad draugė pirko juos savo sesei, tačiau jai jie buvo maži taigi pagavau gerą proga juos persipirkti ir štai jie jau puikuojasi ant mano kojyčių ;))


Puikiai tinka prie daugelio mano derinukų, yra patogūs ir šilti. Taip pat puikiai man pasitarnavo fotografuojantis fotosesijoje ; ))



Manęs jau net nebestebina, kaip man pradėjo patikti mėlyna spalva ir kodėl. Čia savaime aišku po tos rugsėjo 1- osios temos, jog mūsų klasėje turi dominuoti mėlyna spalva. Manau ne mane vieną užkrėtė mėlynos spalvos "virusas". 
Taigi prašom dar vienas mėlynas dalykėlis mano spintoje. Deja dar neradau progos ja pasipuošti tačiau galiu lažintis kad ši gražuolė dar turės proga pasirodyti. :)
Ji nėra kažkuo labai jau ypatinga, paprasta, lyg ir jūreiviško stiliaus. Draugės vadina stiuardesės suknele. :))
Bet man labai patiko ; )

Na jei prakalbom apie rugsėjo 1-ąją, (na mums tiksliau rugsėjo 3-ąją) tai ji buvo išties puiki. Ir oras tada palyginus su tą savaitę vyravusiais šaltais orais, buvo tikrai geras. Netgi saulutė džiugino. Tik šiek tiek "užsiknisom" su mašinos puošimu. visi mūsų balionai ir visos pastangos juos pakabinti nuėjo perniek. Vėjas nuplėšė viską mums bevažiuojant prie Stelmužės Ąžuolo. Na, kas labiausiai patiko tai nuotraukos. Visos tiesiog pasakiškos. Merginų suknelės kaip sakoma viena už kitą gražesnės, o vyrukai nuotaikingai ir noriai fotografavosi jas su jas demonstruojančiomis merginomis. ; )




Po rugsėjo 3-sios orai nenustojo džiuginti, taigi nusprendžiau ištesėti duotus pažadus ir susitikau su viena drauge kuriai kažkada žadėjau susitikimą bet vis atidėliodavau. 




Ačiū jai už puikiai praleistą dieną, bučkis ;**

Mano tos dienos outfit'as



Na ir kaip gi mes be gimtadienių. Nesenai atšventėm draugės  gimtadienį. Jis buvo tikrai fantastiškas, juolab kad šventėm gerų draugų kompanijoje, mus džiugino pirtis, kubilas,ežeras ir be abejo gera muzika.
Buvo tikrai šaunu !!




Kaip ir priklauso mūsų visų akytės išduoda mus, kad esame šiek tiek padauginę, bet mes juk žinome, kad Gimtadienis bus ne gimtadienis be alkoholio! ;))

Dar pasinaudojau, turbūt jau paskutiniais rudens teikiamais gražiais ir saulėtais orais ir pasidariau fotosesiją. :))
Ačiū Glorijai už puikų darbą, gerą nuotaiką ir netgi puikiai praleistą laiką. 







Na ką, papasakojau jums šiek tiek savo gyvenimo įspūdžių, tikiuosi jums patiko. Baigdama dar norėčiau šiek tiek pasakyti ne į temą.
Internete naršydama radau vieną labai paprastą būda, kaip jūsų kojų kulnus, lūpas, antakius padaryti gražesnius.
Ogi su paprastu vazelinu! Nesitiki? Išbandykit! Aš taip pat bandysiu.
Jei norit kad rytą jūsų lūpos butų minkštos ir švelnios prieš miegą pasitepkite lūpas vazelinu ir eikite miegoti. Paprasta? Užtat rezultatas nepaprastas! 
Kai kurios merginos vazelinu prieš miegą tepa antakius, kad jie neišsidraikytų į visas puses, ir kad augtų vešlesni taip pat tepa ir blakstienos, mat tada jos auga taipogi vešlesnės. 
Na, o jei norit pati stebėtis savo kojyčių švelnumu prieš miegą ištepkite kulnus vazelinu - rezultatas taip pat garantuotas. :)

Taigi sėkmės bandant ir nepasiduokit rudeninei depresijai!!
Mua ;**

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą