2012-09-07

fu*kin' shopaholic

Atrodo neseniai rodžiau jums naujus savo pirkinius, bet ir vėl gi... nusipirkau šį tą... Turbūt man jau pats laikas gydytis nuo šios manijos, nes paskutiniu metu, jei pamatau ką nors gražaus ir man tinkančio- negaliu nenusipirkti..

Ši didelė delninukė mane pati užklupo visai netyčia.. O aš taaiip senai apie ją svajojau ; ))


O štai ir mano kepuriukas kurio norėjau ir kurį minėjau šiltuose aksesuaruose. Paprastas, gražus, man puikiai tiks prie mano mezgamo šaliko. :))



Dar šiandien aptikau žavų, ryškios raudonos spalvos paltą... Pasakiškas...
Rytoj jis bus mano!!! :)) seniai jau norėjau raudono arba mėlyno paltuko. Pagaliau radau :))

Panašus į tokį tik maniškiame nėra nei sagyčių, neu užtrauktuko - jį reikia suklostuoti ir apjuosti diržu. Labai gražiai atrodo ; ))
Taigi šį rudenį tikrai išliksiu ryški!!!

Dar atradau merginą kurios suknelė mane sužavėjo... ; ))  Maxi ilgio, su gražia didele delninuke.
Super!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą