2013-09-07

Pagaliau vėl rašau. Pagaliau. Taip pasiilgau savo blogo kad net graudu. Visu pirma turiu atsiprašyti ir savęs ir jūsų, kad tokį ilgą laiką apleidau blog'ą, bet kaip minėjau, neturėjau galimybių rašyti. :) Dabar turiu. Ir turiu daug ką papasakoti. Vis gi ne mažas laiko tarpas praėjo....

Taigi net nepamenu apie ką paskutinį kartą rašiau, tiesiog pabudau šiandien ryte ir sugalvojau. kad dabar noriu parašyti blog'ą. DABAR. taigi sėdžiu su arbatos puodeliu, varvančia nosimi nes apsirgau, bet su dideliu entuziazmu maigau klavietūros mygtukus,rašydama šį įrašą :)
Apibendrinant mano visą vasarą, galiu pasakyti kad ji buvo viena iš tų kurią bus visą gyvenimą gera prisiminti, no matter what. :)

Ji buvo tokia... nerupestinga, pilna laipsnių, nepamirštamų akimirkų, be proto daug juoko ir nuotykių. 
Joninės buvo puikios,orai džiugino širdį, žodžiu viskas buvo perfect.
Dar keletas nuotraukėlių iš Galapagų, kurie irgi buvo pasisekę. Iki šiol klausant Hadouken, dainų kurios grojo per galapagus, šiurpuliukai nueina per kūną, prisiminus tą euforiją. :)




Na, o po galapagų likusi vasaros dalis praskriejo šviesos greičiu, nes nepastebejau kaip atėjo rugpjučio vidurys, o vėliau ir pabaiga, ir štai man jau metas kelti savo blondiniškus sparnus į Vilnių. I mano išsigelbėjimą (hahaha, dėl išsigelbėjimo asmeniška)
Čia šitaip su Jule išlydėjom mane likus keliom valandom iki išvažiavimo ;)

(iš asmeninio abumo, iš paskutinių dienų namučiuose)



Čia Ilona, nepyk, bet šita nuotrauka parodo kaip mes laukėme Evelinos ir jos nuostabaus maisto. :)
Galiu pasakyti, kad tikrai smagu sedėti ant savo "subinės" važinėti zuikiu ir gryžti kada nori, arba negryžti visai. Smagu kai tavo namuose yra žmonių, kurie neknisa tau proto jog tu dar nepasimokei ar tavo kambarys atrdodo kaip kiaulidė- susitvarkyk. Namuose draugai ir nuostabi kambariokė kurią dievinu, kaip ir visas savo mergytes :)


O dabar gyvenu gerai. Gyvenu bute, turiu nuostabų kambary kurio tapetai saulėlydžio spalvos o spinta atidarinėjant reikia prilaikyti su ranka kad antrą karta nenukristų ant manęs :)) Turiu kambariokę kuri man neleis numirti iš bado kai mane kankins alkio ir tinginio liga. :) Ir svarbiausia lova.... su kuria susižadėjau vos tik iėjusi į kambary. :)

Ir taiiip, ant veidrodžio voliojasi mano liemenėlė, ant stalo nuo vakar neplauta lėkštė ir be abejo, rozetę reikia sutaisyti. Bet ir taip man patinka. Tobula. :)

Prižadu, kad dabar dažnai jūsų akys aptiks naują mano blog'o yraša, nes čia gyvenimas verda, veiklos milijonas, o ir parodyti bei pasakyti tikrai yra ką. :) taigi iki kito pasirašymo mano mielieji, ačiū, kad skaitėte ;**
With Love,
Brii





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą