2013-03-21

Rawr...

Šiandien mano ne ta nuotaika įvairiems filosofavimams ir gyvenimo motyvacijoms. Šiandien aš tiesiog buvau be nuotaikos ir nusprendžiau kaip nors sau praskaidrinti dieną. Taigi po pamokų nukeliavau į parduotuvę ir prisipirkau visokių 'priežiūros priemonių' - ir prašau, rezultatą pasiekiau! Nuotaika pagerėjo, bet piniginė aišku man už tai tikrai nepadėkos... Na, čia kaip sakoma "Kartais galima sau leisti" na tai čia tas milijoninis KARTAIS. 

1 - Kūno sviestas (Kerintis braškių aromatas atgaivins ir atpalaiduos odą, kasdienę odos priežiūrą pavers maloniu ritualu - perskaičiusi šį sakinį pasijaučiau ragana kuri užsiiminėja savotiškais ritualais...)
2 Adidas hydrating shower gel with massage pearls (Free your mind and get re-energized! - vilioja žmones kaip tik imanydami....)
3 Elvital reinforcing shampoo - silpniems ir linkusiems slinkti plaukams. Šitas dalykėlis išties geras dalykas, kadangi mano plaukai mėgsta slinkti vos tik pasitaikus progai - depresuojant, dėl blogos mitybos ir panašiai. Naudoju jau ne pirmą kartą ir galiu pasakyt kad plaukučiai tikrai mažiau slenka.
4 Elvital šaknis stiprinantis nenuplaunamas purškiklis su arganu - šitą dievinu visu pirma dėl kvapo. Ir užtenka jo gan ilgai ir padeda Brigitai jis labai :))
5 Vonios druska - nežinau kodėl nusipirkau, buvo akcija ir paėmiau ^^

Taigi kaip literatūriniuose rašiniuose Apibendrindama galiu pasakyti jog visų šitų pirkinukų kvapas (išskyrus vonios druską manau) - nuostabus - kūno sviesto kvapas rimtai Kerintis. Neduok Die mano pirkiniai neatsipirks :D O dabar lėksiu į dušą išbandyti naujosios dušo žėlė. ^^


Aišku kaip ir visi labai laukiu pavasario tai dar nuoru pasidžiaugt pavasariniais batukais kurie tiesiog maldauja ištraukiami iš spintos gilumų ir būti nešiojami kad galėtų šlifuoti gatves :))


Na va pasigyriau viskuo kuo galėjau, so see you later mano katinukai ;*
Bbai ;*


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą