2012-10-21

Weekend and something new


Kaip mums visiems pasisekė kad šį savaitgalį ruduo lepino geru oru. Taigi ir aš namie netupėjau, išėjom truputį su drauge pabimbinėti, ir pasidžiaugti gražiu oru. šiek tiek šampano, gera muzika - vis ne veltui praleistas savaitgalis,sėdint prie tv ar pc. :)







Dar parodysiu šiek tiek NEW IN'o 
kaip jau sakiau esu shopaholikė, ir negaliu nepirkti ilgą laiką. :))
na bet keletas naujų drabužėlių spintoje tikrai nepatrugdys. Bent jau mano nuomone. Kaip sakoma "Drabužių, batų ir draugų niekada nebus per daug" - būtent !!!

Koralinės spalvos marškinėliai.
Dabar jie - mano mylimiausi. :))

Sijonukai - jų nepirkau, gavau iš draugės, kaip saknt dovanų. :) labai patiko tuom kad yra ryškūs. Nes juodų, pilkų sijonų pas mane ir taip jau yra. :)





Naujos kelnytės. Šiek tiek paaukštintu juosmeniu, su užtrauktukais.


Ir rudeniniai batukai. Labai patiko spalva ir tos juostelės dekoruotos kniedėmis.






Megzta ONLY  liemenė.



Džinsiniai šortukai aukštintu juosmeniu. 
Dabar dar labiau laukiu vasaros kad galėčiau juos užsidėti ;)



Ir... Kombinzonas. Jei galima taip vadinti. Nežinau kur aš jį nešiosiu bet man jis patinka. ;)) 



Tai tiek naujo iš mano fronto, geros jums paskutinės savaitės, o tada juk atostogos ; ))
Bučkis ;**

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą