2013-01-08

New Year, New Me...

Hey everyone!! Su naujais metais Jus visus !!! ;**
Didelis ATSIPRAŠAU už tai kad apleidau jus ir tiek laiko nerašiau. Mano kompiuteris eilinį kartą parodė savo principus ir atsisakė veikti. So, teko kentėti ir man. :) bet tęsiam toliau...


Kaip sakoma nauji metai - nauji ratai. Taigi 2012 metus išlydėjau tikrai gan gerai. Išlydėjau ir visas skolas kaip ir žadėjau, problemas, o taip pat su senais metais stengiuosi užmiršti ir kai kuriuos žmones, ir tik dėl vienos paprasčiausios priežasties -  nes jie nepriklauso mano ateičiai. :) 
Bet čia dar galime šiek tiek sugrįžti į praeitį - prisiminti visų mūsų taip lauktas atostogas, Kūčias bei Kalėdas. Taigi prasidėjus atostogoms tradiciškai kaip ir visi ir kiekvienais metais prasideda ir tikroji Kalėdų karštinė - Elgutės puošimas - Labiausiai man varginantis dalykas, nes mūsų šeimoje visi nori prisidėti prie jos puošimo, tačiau kaip visada, mūsų nuomonės išsiskiria kur ją statyti, kaip puošti ir tada prasideda tikras balaganas - ginčijimasis, bandymas įrodyti savo tiesą ir visos kitos detalės kurios tikrai "pakelia" šventinę nuotaiką. Ir žinoma po viso to, nežinau kiek milijonų kartų matytas, iki skausmo žinomas ir galim lažintis kad visi netgi scenarijų mintinai išmokę - tai "Vienas namuose" laukimas ir žiūrėjimas. Šis filmas tikrai sukelia nuotaiką ir nuteikia šventiškai. Žinoma aš šią tradicija begėdiškai praleidau, tačiau antrą daly mačiau. Šiltai įsitaisėme su drauge pas mane ir vepsojom filmą apsikrovusios kalnu maistu. :))
Kalėdinėmis dovanomis nesiskundžiu, niekada nesitikiu kažko ypatingo, tačiau gauti kažkokia dovanėle nuo tau mylimų žmonių yra visada malonu ; ) O mano kalėdinės dovanėlės buvo paprastos - mano patys mylimiausi ir skaniausi pasaulyje  kvepalai, šiltos pirštinaitės ir nuostabi suknelė į kurią net pačiai pažiūrėjus seilė nutįsta - tiesiog nuostabi! 




Ja buvau pasipuošusi per kalėdinę diskoteką. Ir padariau išvadas kad ji ne tik labai graži, bet ir be galo patogi. Džiaugiuosi ir ačiū Kalėdų seneliui :))



Naujieji metai sutikti taip pat - puikiai. Iš pradžių naujametinis koncertas kuriame pati dalyvavau, sukėlė tikrai gerų emocijų, vėliau su draugais Daugpilyje - kaip ir priklauso su bambioškėm ir šampanu :)
Vėliau atostogos skrido beprotišku greičiu tačiau per tą laiką visiškai viskas apsivertė aukštyn kojom - sutikti nauji žmonės, naujas požiūris,nauji išgyvenimai ir sprendimai.. Na tiesiog Ispaniškas serialas - telemundo presenta. ;D Lauksime dabar laimingos pabaigos (kuri bent jau serialuose visada būna)


Šiek tiek naujovių sau - RYŠKUMAS.
Kiek esu mačiusi ir girdėjusi kad dabar labai gražu plaukų galiukus paryškinti kokiomis nors ryškiomis spalvomis, so kodėl gi nepabandžius ir man? pradėjau nuo rožinės, toliau seks mėlyna. Žmonių reakcijos juokina labiausiai - vieni giria kad kietai ir gražiai atrodo, kiti pasibaisėję klausinėja tokių durnų klausimų kaip  "Kodėl nusidažei? Kodėl tavo plaukai rožiniai?" damn, turbūt todėl, kad taip norėjau ;D o treti pasilieka savo nuomone sau ir tiesiog prašo pačiupinėti plaukus ir tyliai sau ponosei ištaria "Geras..."

Atostogoms pasibaigus vėl užgriūna mokykla. Dabar užtenka durnių volioti. Reikės sugebėti sulakstyti per milijoną galų : Svarbiausia - pradėti ruoštis egzaminams, išlaikyti gerus pusmečius, rasti laiko draugams,artimiems žmonėms bei laiko linksmybėms ir dar svarbiau laiko sau. :)

Šiandien tiek, dar kartą jus su naujais metais, neapleiskit savo naujų svajonių ir tikslų siekit visko bet kokia kaina, kad ir kaip tai atrodytu neįmanoma, ir svarbiausia atraskit laiko sau - išlikit gražūs ;**




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą